Kwaliteit
Garantie van de VHG-hovenier
Vertrouwen is een belangrijk begrip in de relatie met de klant. Hoe weet u als klant, dat u met een professionele partij te maken heeft? Een partij die afspraken nakomt, garantie biedt en serieus met eventuele klachten omgaat?
Een VHG-lid heeft u een streepje voor op andere hoveniers en biedt klanten namelijk heldere Algemene Consumentenvoorwaarden en de garantie dat eventuele fouten en schade worden hersteld. Daarmee onderscheidt het VHG-lid zich extra als professionele ondernemer in het groen. Dat kan voor u als consument de doorslag geven om met Dijkstra in zee te gaan.
Met het VHG Garantiecertificaat kunnen VHG-leden dit aantonen aan hun klanten. Het Garantiecertificaat symboliseert bovendien de zekerheid die de VHG-Hovenier biedt op basis van de geschillen- en nakomingsgarantieregeling. Deze regelingen zijn in artikel 17, 18 en 19 van de VHG-consumentenvoorwaarden opgenomen.